Tuesday 14 February 2012

ego zindanlarda oh yoshimi, they don't believe me.

sadece bir flaming lips sarkisi degil bunu yazdiran. ego ne korkunc bir sey yarabbim. insanoglunun her hucresinde dort donuyor. haliyle bende de. sende de. dedemde de. allah rahmet eylesin. koydeki mezarinda hey gidi kadir efendi. eski adi ile siyat. turkce'de bir mahalle adi olmus.

gercekten surekli insanlara bok atarak veya onlari olumlayarak yani onlara gore varolan bizler, ne kadar mumkunuz? mesela, onlar gibi degilim, demek ne kadar aciz. burada dusman-dost, gemenschaft-gesellschaft'i kaymaktan oteye bir seyden bahsediliyor, gerilmeyiniz.  cunku elbette onlar gibi degilsiniz canim benim. degiliz ya da. icsel surecte neyin kavgasini veriyoruz. bence laf olsun diye konusuyoruz.

baskasina bakarak kendini bir makama yerlestirmekten vazgecmek mumkun olmali. elestirel kurama omuz bukup ayni sahada mac yapmak garibime gitse de, insanoglunun caresizligini anlayabiliyorum. benim gibi bir suru  insan da var cok sukur.

sunu unutmamali.

insanin kendisini surekli ay ben onlar gibi miyim diye yoklamasinin sonunda ulasacagimiz tekinsizlikten uzak ve surada kurulan sikko cumlelerden arinmis bir dunyanin ne zaman mumkun olacabilecegini kimse kestiremiyor. cunku baskalarina ay onlara bak vay bunlara bak diyerek, ben onlar gibi degilim diyerek kendini tanimlarken, kisaca olmus olmuyorsun ve bunu sen de biliyorsun. bu yuzden kisa kes sevgili dearjune.

bu cok aci bir deneyim olsa da, yeme. baskalari kompleksinden kurtul. sevgilerimle.


No comments:

Post a Comment