Tuesday 29 May 2018

Tam 5 gün sonra 35 yaşımda olacağım. Bence büyük başarı. Bu yaşa kadar geldiysem daha çok seneler yaşarım ben, gibi geliyor. Binlerce kalp ağrısı, sıkıntı, özellikle son yıl ölüm ve gariplikler. 2018'e girerken Nagehan'ın söylediği bir şeyi ciddiye almıştım. Demişti ki: "Hatırlarsın geçmişi. O yıl sabaha kadar uyanık olacağıma ve günün ilk ışıklarını karşılayacağıma söz vermiştim ve yaptım. Sonra da Miguel ile tanıştık." 2018'e girerken o kadar çok dilek tuttum ki. Sabahın ilk ışıklarını da bekledim. Deniz kenarına gidemedim. Sonra bir yere alelacele yazmışım bunlar. Seni beklediğimi. Her şeyi de yanlış yazmışım. Özensizlik işte, acele ederken kırık dökük, hatalı ifadeler yaratıyorum. O yazdığımı yeniden okuyunca, ağlamaklı oldum fakat ofiste olduğum için ağlamıyorum şu an. Ağlamak yerine buraya geldim. Dünden beri içim sıkıntılı, babam ameliyat olacakmış, önemli bir şey olmadığını söylemelerine rağmen, içim rahat etmiyor.
Hayat uzun, sürprizlerle dolu.

No comments:

Post a Comment