Wednesday 22 August 2012

bildigimiz seylerden biri.

seni ruyamda gordum. senin evinmis gibi bir yerde kanepenin kosesindeki kolcaga kolunu koymus oturuyorsun. avucunda yerde oturmus o kolcaga kafasini yaslamis bendenizin kafasi var. cenemi avuc icine dayiyorum. diger elinle zaman zaman saclarimi oksamayi ihmal etmiyorsun. karsimizda ikimizin de cok sevdigi bir arkadasimiz oturuyor. her sey cok normal. uyandigimda seni cok merak ediyorum. acaba ne yapiyordun, ne kadar uzun zaman olmustu, tek kelime etmeyeli. halbuki eskiden ne cok severdik birbirimizi. kimseye anlatamadigimiz seylerimiz vardi. birbirimize yaptigimiz kucuk surprizler ve daha neler neler. sonra birden sen de ben de kopuverdik. sanki icten ice birbirimize hep deger verdigimizi bilerek hayatlarimiza devam ettik. bir an sabahin korunde mesaj atayim diye dusundum. durup dururken neden seni gormustum ki ruyamda, bunca sene sonra. sonra bir saniye icinde bilincdisimi dokuverdim tuvalete. ne gerek var dedim. cunku biliyorum ki mutlusun, iyisin. ben de oyleyim. sen de biliyorsun bunu. ustelik bu hic konusmadigimiz ama bildigimiz seylerden sadece biri. biz konusmadan bile sevebilirdik birbirimizi. oyle degil mi?

No comments:

Post a Comment