Sunday 9 September 2012

allaha inanmiyorum ama bir SOPA var.

bazen dusunuyorum da, gelecegin sanat tarihi icinde yasiyorum. cidden, etrafimda donen konusmalar, taniklik ettigim butun hadiseler, durumlar, her sey cogu zaman kayit edilmesi gereken seyler. bunu bugun weinmeisterstrasse'deki kafede otururken daha da net anladim.
sonra dusundum de bazen isbu sanatt dunyasi icerisinde taniklik ettigim durumlari cok fena bir sekilde elestiriyor ve anlamsiz buluyorum ya cogu zaman, aslinda bayagi sacmaliyorum.
cunku gercekten de ne olursa olsun, saldiri ve sarkazm vs. bir yana, sanat ya, sevgiden sonra dunyayi yasanabilir kilan tek sey. sordurdugu sorularla veya verdigi hazla. vs. vs.
ve oyle ya da boyle benim hayatim da pekala sevgi ve sanat uzerine kurulu.
gercekten bazen cok ayib edebiliyorum hayatima karsi.
acilen hayatimi degersizlestirme ozelligimden kurtulmam gerek. ne gerzolar kendilerini bir seymis gibi yapiyorlarken ozellikle.
bayagi guzel bir hayatim var cunku. oyle soylemekle olmaz, elbette biliyorum da, iyi bir insanim. kimsenin kotulugunu istemiyorum. fakat budalalarin, zararli bencillerin ve kotu niyetlilerin neden olduklari butun negatiflikle eninde sonunda yuzlesmesi gerektigine inaniyorum. dogruya dogru. uzmemeye ozen gosteriyorum. kimseyi karanliga suruklemiyorum. sevebiliyorum. seviliyorum. guzel arkadaslarim var. bir cok onemli seye taniklik ediyorum. handle edebiliyorum. kimsenin hayatina comak sokmuyorum. sanatin ve sanatcinin dostuyum. okuyorum. merak ediyorum. iskembeden atmiyorum. ozentilik yapmiyorum. kiskanmiyorum. ustelik de komigim. degil miyim yoksa ya yapma ya :/ hasbdjaba.

No comments:

Post a Comment