Wednesday 19 September 2012

yazmasam catliycaktim.

butun gun salak gibi o bahsettigi kisinin kim oldugunu dusundum durdum ve tabii ki de hislerim beni uzun zamandir yaniltmadigina gore , tahmin ettigim kisi. ay bi fena oldum, nedensiz yere, cok acayip geldi. bir kac an belirdi hafizamda. hatta tabiri caizse simsek gibi caktilar. sonra i'nin neden oyle demis olabilecegini de hadiseye ekleyince sanki taslar yerine oturdu. ama taslar yerine oturmasin istiyorum. :( artik bu hissetme halleri gecsin, basima ne geliyorsa saykik olmaktan geliyor. bana ne baskasinin gecmisinden, ebesinden ve hatta geleceginden yahu. COK BASİT HEMEN CEVAB VEREYİM. cunku insanlari olduklari sey yapan olaylar uzerinden degerlendirmek gibi DENYO bir aliskanligin var. halbuki her sey cok desigken ve kisiler de her an bambaska olabilirler. kendine gel salak kadin. hadi lutfen pazartesi olsun ve ben de bu arada regl olmus oliyim. biktim asabi oldugu kadar hisli de olan panda gibi yasamaktan. pazartesi gelsin. hemen.

No comments:

Post a Comment