Friday 23 May 2014

bugun isyerinin yakinlarinda bir tane adam bir elinde tabanca oteki elinde bir beyaz kagit ile bagirip duruyordu. polisler geldi. yolu kapattilar. adam alyi el ayes acti. insanlar kacistilar. dediklerine gore sonra birini rehin almis. sonunu bilmiyorum. derdisini de bilmiyorum. sadece ofisin camina ususup olayi heyecanla izleyen insanlari biliyorum. hepsi sikici hayatlarina nese gelmiscesine bir insanin dramini izliyordu. sonra bir kez daha insanlardan ne kadar tiksindigimi fark ettim. ve bu kadar budala ve ahmakla dunyanin elbette iyi bir yer olmayacagini bir kez daha idrak ettim. evet rasyonel akil bunu soyluyor ama gonlum el vermiyor. herkes benim gibi. benim icimde de onlarin icindeki kadar kotuluk ya da iste o her ne ise, var. 

var mi cidden?
yoksa da olsun lutfen.
insanlar gercekten midemi bulandiriyor. 
ben de bir mide bulantisi olursam belki hafifler hayat.

No comments:

Post a Comment