Wednesday 2 July 2014

kağıdın tadı ve bir intihar girişimi

--> Her şey böyle başlar

Lezzeti kendinden keskin bir A4
saman kağıdı değil
kuşe kadar ağır hiç değil
lüzumsuz bütün magazinlerini yedim
anavatanın
yaş 4, kilo 14 değil

ben muhakkak iştahıma engel olmalıyım
onlar değil
hepsini yedim diyorum
esquire'ı, cosmopolitan'ı, tempo'yu
doyamadım
mürekkep sıçtım 4 yaşımda
ölmedim

--> böyle devam eder

kuaförler salonları da yasaklanınca
ilkay abi'nin kütüphanesini kemirdim
midemi yıkmaya kalktılar
durun, bu kız deli değil

ahmet samca'nınki çok lezizdi
utandım 
yemedim yanında yattım
baktılar, bu kadın akıllı değil

--> böyle bitecek değil

aslını yemek yasaktır dedi bir ukala
bilgi kırtasiyeye dadandım
radyasyon ciğerlerimi sardı
sustular, bu kadın kanser değil

No comments:

Post a Comment