Sunday 6 May 2012

kill for love: chromatics do it better.

bes yil sonra cikardiklari kill for love isimli albumleri ile turlu sebeblerden oturu kendimi iyi hissetmedigim ve fuck it and just travel to a place that you've never been to modunda dolandigim son derece sicak ve turkiye tarihi bakimindan da ofke ile karisik acili kebab tandasindaki su gunde allah razi olsun mertebesine yukselten essiz grup chromatics ne yapmis biliyor musunuz? herkesin en sevdigi neil young sarkilarindan birini cover'lamis.
hey hey my my'in kurt cobain'in olmeden once dinledigi sarki olarak ve bendeniz yabani domuz,  insan iliskilerinde mutemadiyen sinifta kalan soguk nevale olarak tarihe gecmis bulunuyoruz. avuclarimi sikmaktan bir hal oldum, yeter artik.  lutfen yani gercekten al gulum ver gulum dostluklarin anlami nedir? nasil degerli buluyor insanlar bu kadar fena bir seyi ve sevgilerini o bana merhaba demediyse ben de ona merhaba demem uzerinden insa ediyorlar anlamiyorum. ya da gozden irak gonulden irakciklar, arayamiyor soramiyorsa aa cikcikciklar. i don't get it and i think i will never ever get it. because i can still love people even if i don't have time or courage or something to meet them. demanding olup terorize etme isine gimiyorum bile. kendi aramaz ama sen aramadin diye kiyameti koparir tipler hakkinda konusmaktan fenafillah.

bundan sonra ben de sira ile herkesi aa niye aramiyosun beni aaa aliniyorum ama aaa bundun sunu unuttun beni diye taciz mi ediyim. ne ediyim blog, sen soyle allahsiz. dipdibe yapisik olunca daha cok mu seviliyor. bir sure gormedigim arkadasimi daha az sevmiyorum ki ben. bu ne istir ya! ISYANIMIN ARDINDAN GIDIYORUM. ve ekliyorum:

sevgi anlayisinizi sikiyim. elalem kill for love diye album yapsin, siz de ay cok alinin.





No comments:

Post a Comment