Monday 30 December 2013

2014 burc yorumum cok afedersin de sik gibi. ciddiye alsam, gidip kendimi camdan atar, sonra da yumrugumu gokyuzune kaldirir mars'a kacardim.

bu yilin bir degerlendirmesini yapacagim.

1. yine isten kovulmadim. yine tazminatimi alamadim. yine berlin'e tasinamadim.
2. yilin yarisini bir psikopatla gecirdim. allahin sopasi olmadigi icin basima bir acayip seyler geldi.
3. sonra delirdim, uzun rapor aldim. berlin'e gittim.
4. evimi bosalttim. evsiz yasadim. cok ozgurlestim. esyadan koptum.
5. ales'e girdim. oyle deme, insanlik icin kucuk, benim icin buyuk bir adimdi.
6. arkadaslik ve dostluk kavramlari bir yerinden oynadi. sonra daha guzel oturdu.
7. kendimi sevmeyi, kendime deger vermeyi ogrendim. mi acabaaa?
8. gulmeye basladim ya. sabah aksam guluyorum.
9. dram yasamiyorum. sipeyşil tenks du efeksor.
10. konustum, konustum, konustum, bir de baktim ki daha baslamamisim.

onumuzdeki yildan
ASK, SEVGİ, İYİLİK, GUZELLİK bekliyorum. NET.

No comments:

Post a Comment