Monday 30 April 2012

ruyalar gercek olsa mi bilemedim.

cok ama cok garip bir sekilde berlin'e kacisim gerceklesmisti. august str'nin turkovksy str ile kesisigi yol agzinin yakininda terasi bitkilerle dolu bir evde yasiyor, ustelik gecelikle sokaga inecek ve apartmanin onundeki hipsterlari dahi sasirtacak duzeyde enteresanliklar sergiliyordum. tanidik simalari basimdan salmak icin suratimda kendimi tokatlamama vesile olma ihtimali bulunan igrenc bir gulumseme takinmayi ihmal etmiyordum. ama sonra aksamina icimi bir sikinti basti. friedrichshain taraflarinda efkarlandim ve bir kac gunlugune dahi olsa, berlin'i terk etmeye karar verdim. ispanya iyi bir destinasyondu fakat dedemin soyledigi garip seyler buna mani oluyordu. sonlara dogru ustume kocaman bir efkar bulutu coktu. iyi hissettigim soylenemezdi.


No comments:

Post a Comment