Wednesday 11 April 2012

vernikli hayat bariton ses 1

her sey beni guldurmesiyle basladi eskiden bir tarihte
kizlar ve erkekler henuz tam bakamazken birbirlerinin gozlerine
iste bu sehirde
gondere cek bayragi
bustleri boya, kis geldi kestane kebap
calis dedi babam, oku dedi, buyuk ol dedi babam gozleri mavi
aldi uc parayi dolledi on uc parayi gordun mu en cok parayi
isini bileceksin dedi babam ve rahat vermedi evimize hicbir daim
yapti, satti, evimiz yok, en guzel mobilyalar bizde derdimiz cok
kat ustune kat tasindik
oys'ye girdik de mi asindik
calis, su ic, calis dedi
paran olunca her sey de senin hicbir sey de
tepelere kurduklari fakultelerde
geceleri biyoloji okudum
her uc ayda bir hangi yataga dokundum
ruyamda kim var bilemem
elmalari dilimle uc kisiyi besle dedi
tuvalete girip osurdu
sicmadi ki osurdu
sabaha kadar guldum, asik oldum, is bitti
evlen dedi babam, sonucta her sey bizimdi
naif ali kocam ise, cocugum yolda rahimden cikmayi bekler
oturdugumuz dairede butun anneler, dedeler, eltiler
burnumdan kaydi diktortgen gozlugum ince metalden cok kadim
yaglandi burnum yaslandi ruhum nerdesin ey torpil
ozgur dedi buyk ol, boynum kildan ince gormedi
kaslari pismaniyeden beter babam benden ne cok sey bekledi


kuzenim ozgur'e.




No comments:

Post a Comment