Monday 31 March 2014

basbakan annemi aglatti.

senelerdir "ben gidicem buralardan ya" diyen bir evlatla yasayan annecigim sonunda "tamam git kizim. buralar zaten hic bize gore degildi" dedi. soke oldum.

tipik bir cehape kadini olan annem yillarini devlet memurlugu yaparak gecirdi. sonra da emekli oldu. simdi bir koyde, babam ve mat (kopek) ile birlikte yasiyor. emekli olduktan sonra aktif olarak siyasetle ilgilenmeye basladi. hic anlasamadik. ona gore ataturk allahtan once gelir. bana sorarsaniz allah da ataturk de balon. yillarca kavga ettik. ben hep ulkeden kacmaya calisan evlat, o ise kalip mucadele etmem gerektigini soyleyen anne oldu.

bu sabah erkenden kalkiverdim uzun bir zamandan sonra. pazar gunku secimlerden sonra da haram oldu. manzara sapsari. annemi aradim. sabahin korunde agliyordu. "yahu bu daha baslangic rerore" dedim. "mucadeleye sen devam et" dedi. "hatta bence etme, bas git" diye de ekledi.

bana bak recep, hani beni aglattin da annemi aglattin ya, iste simdi bittin.

No comments:

Post a Comment