Monday 1 September 2014

iste bu

resmi evraklara istinaden siir yazmak istemiyorum
aci ceken insanlara ya da kesilen agaclara dair de
adalete ve guzellige ovguler duzmek istemiyorum
mimari trendleri ve teknolojik gelismeleri zaten birak

dur hele, bekle, heyecan dorukta bu satirda

koskocaman dunyanin ucundaki koylerden birinde
uykuya dalmadan hemen once sarki soyleyen yasli bir teyzenin keyfine
bahcesindeki domatesini, biberini open ademe
gece sahilde uzanmis yildizlardan bahseden genclere de yazilmiyor bu siir

bastan soylemedim belki ama
hizla basimizi donduren su lanet dunyaya da
yazmayacagim bu siiri
askindan olenlere lafim yok, beni bilirsin
onlar da nasiplenemeyecekler bi siirden, uzgunum leyla

allahin adini adettir diye kullaniyorum,
anneme de selam ederim bu arada
babam eksik kalmasin, haklisin
turkiye edebiyati calkalanir valla


ben bu siiri
kanli vatanlara
usulsuz bayraklara
gece sokakta uyuyan aclara
sofrasindan kus sutunu eksik etmeyen sabanciya, koca
kufur niyetine siir yazanlara
en cok da onlara
yazacak degilim

bu siiri
bu siirin hic olmadigi tertemiz bir gune yaziyorum


No comments:

Post a Comment