Saturday 17 March 2012

su guzel havada aklima gelenler

yani bugun de hava igrenc yagmurlu ve gri olsaydi kendimi asitli suya yatirmayi ve dunyaya eldeva demeyi  planliyordum acikcasi. neyse ki oyle bir durum olmadi da gidip film festivali icin sectigimiz uc bes filmden, bilet kalanlari aldim. insanlar sabahin korunde kuyruga girmis ve biletleri bitirmis ay balam. benim gittigim saat de 12 bu arada. tam festivalizm bitti der iken yine insanlarin sinema aski ile karsilasip kalp yaptim saniyorsaniz tabii ki de yaniliyorsunuz. kuyrukta onumde duran her kisiden ayri ayri nefret ettim. ozellikle gisenin tekini yarim saat bloke eden duz sacli kiz, karsima cikma bir yerde!

dun isyerinde yasadigim nervous breakdown'in ardindan birkac bin hucre kaybettigimi gayet iyi biliyorum. o hucrelerin yerine ekmek koymaya calistigim da asikar. morali bozulunca yemege vuran insan klasmaninda en onlerdeyim be heyy. sonra da ayy yanlarim. agrir da bir suru sey de gelir basina yanlarinin canim.

iste gunlerden sonra karsima cikan bu gunesli gunde koca yemekler yiyip ne yapsaydim. gezmeye gidiyim ya.  

No comments:

Post a Comment