Thursday 26 June 2014

bir dakikada rep

ah benim serotonine eksik kalmis kucuk beynim tepe taklak
damdan duserken dengesini saglayan saglayabilen kedilere selam olsun
kivrimlarimdan elektrikler akiyor sac tellerimin, bir tanesi bile bosuna porsumemis
yere sapasaglam konabilen kedilerin yanina kivrilabilecek olanin helali hos

sampuan degil de bira dok demisti kafana deli kuaforun teki camekani curetkar
bir sokakta yuruyorum ardi sira uzanmis butun cizgili, benekli ve sarmal kuyruklar
icmesem dokecegim kafamdan asagi gunu geldiginde elbet ben de butun kadinlar gibi
comeldim oturdum kaldirama elimde bir paca simit karsimda yuzlerce kedi

alt ve ust kopek disi direniste, bayatlamis olani satti tabiki de kosedeki agresif
koparabilirsem verecegim size de, miyavca da ogrenecegim elbet bir gun bizim beyler yine sakin
bogazimdan hangi damla gecse elbette atarlanmazdi hamurumsu plastigin taneleri,
kusuruma bakmasin cukurcumadaki kediler ve kafamdaki elektrikli teller

disim dis degil ki keskin olsun, sacim sac degil ki duzgun
bira zaten kanalizasyona karisti kardes, yarinlara selam olsun

No comments:

Post a Comment