Tuesday 17 June 2014

sendromayzing evridey layf end sit

1.

ben moderni sevmem
eskiye asigim
moderinin ruhu yok
kutu kutu mimari
anitkabiri dedem dikti
keske ben dekore etseydim
en eski ingiliz sandalyesini ve 
kapitone kanepeyi eskik etmezdim

ben moderni pek sevmem
ruhsuz gelir bana
mobilya magazasi gibi ev olur mu hic
kutu kutu mimari
yuksek doz minimal
anitkabiri dedem dikti
keske biraz daha yasanmislik ekleseydi

2.

biz moderni pek sevmeyiz
zanaat bizim icin cok onemli
kimse bir seyin degerini bilmiyor
biz sakliyoruz bak bu termometreyi
keceler tireden, yazin serin kisin sicak 
zeminler sedir agaci
yok bir de fayans mi olacakti?
biz cocuklugumuzu ozluyoruz

dedemin dedesinin dedesinin
dedesinin dedesinin dedesinin
dedesinin dedesinin dedesi sarayli
bu termometre cok eski
karakoy'deki binamizda asiliydi
6-7 eylul olaylarinda rum kiracimiz borc takarak kacti
termometreyi biz sakladik
biz galiba biraz da dedemizin cocuklugunu da ozluyoruz

3.

ben de eskiye asigim ama biraz da alisverisi severim
magazalara girer cikar, yeniyi eskiye yakistiririm
anneannem de boyle imis annem de, hali ile ben de
adab meselesi bu, ev ile ugrasmak onemli
ankara'da da boyleyim, burada da
insan yazligina uvery evlat muamelesi etmemeli
insan her seyi suslemeli, anitkabiri ve asfalti
rolfeyleri de ben yaptim, sanirim hepsi biraz abarti




No comments:

Post a Comment