Saturday 13 January 2018

hoooo
hicbir sey, hicbir sey
ders nedir cikan
ic ses
ic ses
bir bakis, bir gulus degil
ic ses
sonrasinda tek basina
kaldirimlarin arasina sikismis izmaritelere bakarken
pismanliklari sayiklarken de soyle
baskalarinin bir kas hareketi
ya da bir yanak mimigi degil
senin senin senin
sonrasinda iste
onlar yorganlarinin dibinde pur pur donerken
sen yuzune patlayan az radyasyon ve data yollarinda kosan siparislerle
gecikmis kis hakkinda bile dusunemezken
nedir butun bu hayalsilik
hayalsilikten de ote kayip gidiksilik
iste aynada al sana beyaz sac
iste gecen zaman ve takvimler ve degisen ne var
kedi bitkiye takik
aramiz iyi mi bilemiyorum
bir gece vakti sessiz sakinken bile her sey
toparlanamiyorum
toparlayamiyorum
anlatamiyorum
anlamiyorum
yaprak yerde
terlik havada
kedi uzgun
ben kuskun

No comments:

Post a Comment