Thursday 5 January 2012

cok guzel bir kitap

merhaba, sene 2012. turkiye'den haberler korkunc. uludere katliami, ergenekon sacmaligi, bugun de beraat yok, enflasyon sokuslarda ve buna ragmen, yine de olmedik.
her senenin yeni bir baslangic oldugu klisesinden yola cikarak bu sene de polarrules'u yeniliyorum. eski seyleri siliyorum sanmayin. onlar tarihin asla acilmayacak olan les gibi raflarinda duruyorlar.
peki bu seneki konseptimiz ne? cok basit. bundan sonra bu blogu okudugum, dinledigim, gordugum, sevdigim her seye adiyorum. cunku 2012 cok sevdigim bir yil olacak, bunu hissediyorum.

tabii ki bu soylediklerimi yapamayacagim ve 2012 de iyi bir yil olmayacak.

o halde okunacaklar listesinde haydar karatas'in gece kelebegi perperik-a soe'sinin oldugunu soylemeliyim.
izlenecekler arasinda en hevesi oldugum tabii ki moffat harikalari sherlock ve doctor who. filmler dizi dizi. jane eyre gozlerimin icine bakiyor. bu aralar en cok, hala, laura marling'i dinliyorum. new british folk beni heyecanlandiriyor dogrusu. dergileri ise hic heyecam verici bulmuyorum. insanlarin ise genelde vasat zekada seyretmeye devam ettigini soyleyebilirim. vasat kotudur.

No comments:

Post a Comment