Friday 13 January 2012

yine bir cuma, butun kokular kesif.

bu haftanin nasil gectigine dair bir fikrim yok. ofis, cekim, yagmur, ofis, uyanamamak ve bu yuzden her sabah off'layarak kalmak seklinde bir donguye girdigim icin kendimden nefret ettim. yagmur cok pisti. ama bu kis, butun kadinlarin aksine cok usumuyorum. genel ruh halim her zamanki gibi, bir tarafim cok pis kop kop diyor, bir tarafim ise gecmise ozlem banalitesine gomulmus durumda.
hicbir sabah faturalara bakmak aklima gelmiyor, aksamlari da otomatigin sensoru yuzunden bakamiyorum. ve bu beni uzuyor.
muzikal anlamda guzel bir hafta idi fekat. smith westerns, tame impala dinledim bol bol. david bowie ile de baristim. zenne ve jane eyre izledim.
sirket haberleri biraz canimi sikiyor olsa da konu beni asiyor.
bezelye yemegi ve pilav yedim genelde, bir de simit as always.
to do list'imde duran ve yapmadigim seyler icin kudret istiyor ve turkiye'nin allah belasini versin diyorum.

No comments:

Post a Comment