Thursday 19 January 2012

nedir bu cektigim. season 28. episode 1.

kafalarini yastiga koyduklari an uyuyabilen insanlar var. daha da acisi kafasini yastiga koymadan once uykuya dalabilen insanlarin olmasi.

hicbir zaman bu iki kategoriye dahil olamadim.

uyumak benim icin zorlu bir surec. saatlerimi uyumaya harciyorum ve bu beni cok yoruyor. gozlerimden uyku selaleleri aksa dahi uyuyamiyorum seklinde bir kepazelige imza atiyorum mutemadiyen. yorgunluktan pestilim cikinca daldigim uykulardan ise elbette cok zor kalkiyorum. bu da ayri dert.

bugun pes ediyorum. bundan sonra caba sarf et me ye ce gim. otururum sabaha kadar vampir gibi. ne varmis. islerimi yaparim. kitap okumaktan, dizi, film izlemekten daha guzel ne var hayatta.

mesela simdi, mutlaka okumaniz gereken 25 ask romani yazisini tamamlayabilirim.
boylece yarin, uyusam da uyumasam da herhalukarda gozlerimden uyku akacak olan ofiste daha az isim olur. yatakta donmektense hazirladigim mainstream ask listesini buraya kopi-peyst edebilirim. degil mi? yo, yo. sizinle ancak ve ancak kendi ilk 3'umu paylasabilirim sevgili gunluk.

1. anna karenina - tolstoy.
2. kurk mantolu madonna - sabahattin ali.
3. iklimler - andre maurois.

iyi uykular sevgili gunluk, her nerede uyuyorsan.

No comments:

Post a Comment